oDatech.cz

Ve spolupráci s Iron Mountain

Automatizace „workflow“ dokumentů a administrativních procesů

Proč automatizovat administrativní procesy ve vaší společnosti?

  • Snížíte vytížení vašich zaměstnanců
  • Snížíte chybovost
  • Zrychlíte procesy
  • Eliminujete nejasnosti v postupech, anebo úmyselné porušování pravidiel
 
Automatizace-procesu
Automatizace-procesu
 

Příklady využití v praxi

Automatizaci procesů můžete využít v každém odvětví v mnoha situacích. Níže uvádíme příklady, které naši zákazníci využívají nejčastěji. 

  1. Smluvní a projektová dokumentace 

Řízení procesu od vzniku dokumentu, připomínkování zákazníkem a celým schvalovacím procesem až po podpis dokumentu.

  1. Evidence a schvalování výdajů zaměstnanců

Vytvoření žádosti o schválení výdajů, schvalování přidělené různým osobám podle typu nákladů a sumy, notifikace o schválení finančnímu oddělení.

  1. Správa toku účetních dokumentů

Digitalizace došlých faktur, kategorizace podle typu dokumentu, automatizace procesů finančního oddělení.

  1. Digitální podatelna

Digitalizace veškeré došlé dokumentace, manuální/automatizovaná kategorizace podle typu dokumentu, automatické přidělení dokumentů, správa přístupů zaměstnanců k různým typů dokumentů. 

  1. Jakýkoliv proces řízení dokumentace

Řešení pro různé odvětví nastavené na míru od Iron Mountain.

 

Výhody řešení od společnosti Iron Mountain ve spolupráci se společností M-files

  • Řešení šité na míru.
  • Nízká vstupní investice. 
  • Intuitivní správa bez potřeby znalosti programovacího jazyka (změny v procese si jednoduše „vyklikáte“).
  • Efektivní správa uživatelů a jejich přístupu k datům.
  • Platíte podle počtu uživatelů.
  • Možnost integrace prakticky s jakýmkoliv systémem/databází bez potřeby migrace existujících systémů.
  • Možnost kombinovat řešení s naší službou – digitalizace dokumentů.

Mohlo by vás zajímat