Chcete objednat archivační krabice nebo skartační kontejner? Nebo potřebujete dohledat konkrétní dokument uložený ve spisovně Iron Mountain, ale nevíte jak postupovat? Pak právě pro vás jsme připravili návod, kde se dozvíte, co byste v e-mailové objednávce rozhodně neměli zapomenout uvést, aby byla snadno a rychle vyřízena.
Při komunikaci se zákaznickým oddělením je dobré si vždy připravit vaše zákaznické číslo (rovněž také ID zákazníka), které je ve formátu CZX01. Najdete ho na smlouvě, popř. se můžete doptat svého obchodního zástupce, který vám ho rád pomůže zjistit.
Ať už potřebujete objednat doručení dokumentu či celé krabice, pak se neobejdete bez čísla krabice. Je to devítimístné číslo, které se nachází na krabici. Číslo krabice najdete v archivní knize (taktéž report krabic). Pokud ji nemáte, pak si můžete vyžádat na zákaznickém oddělení: prague@emea.ironmountain.com. Jestliže máte po ruce předávací protokol krabice, splní stejný účel. V každém případě totiž budeme potřebovat znát číslo krabice, neboli SKP číslo.
Vyhledávat v dokumentech, které jsou uložené v Iron Mountain mohou pouze oprávněné osoby, které mohou poslat objednávku ze svého e-mailu. Veškeré objednávky je posílejte na e-mail zákaznického oddělení prague@emea.ironmountain.com
Osoby, které nemají oprávnění vyhledávat v dokumentech, mohou objednávat odvoz dokumentů k archivaci či dodávku archivačních krabic, skartačních kontejnerů i odvozu dokumentů ke skartaci.
Pokud potřebujete dohledat krabici/složku/dokument, pak je nutné do objednávky uvést:
Pouze osoby uvedené v seznamu oprávněných osob mohou vyhledávat v dokumentech, které jsou umístěny ve spisovně v Iron Mountain.
Do objednávky uveďte:
Pokud si nevíte rady s vhodným typem krabic či skartačního kontejneru, pak se podívejte na stránky Iron Mountain, kde jsou produkty detailně popsané.
Pokud máte zájem o skartace dokumentů, kterým již uplynula skartační lhůta a jsou uloženy v Iron Mountain, pak kontaktujte zákaznické oddělení, pomůžeme vám se skartačním návrhem. Následně dokumenty po schválení důvěrně zlikvidujeme.
Pokud ovšem máte přístup do internetového rozhraní www.ironmountainconnect.com, pak stačí znát vaší e-mailovou adresu a heslo, a můžete cokoliv objednat přes tuto aplikaci. Pokud nemáte přístup, ale měli byste o něj zájem, pak kontaktujte vašeho administrátora, který vám přístup může vytvořit.
Potřebné dokumenty objednáte několika kliknutími v naší webové aplikaci, nebo přes naše zákaznické oddělení, dokumenty vám doručíme ve fyzické i digitální podobě v expresní lhůtě už do 4 hodin. Standardní lhůta pro doručení dokumentů/krabic je 24 – 72 hodin.
Pokud netrváte výhradně na dopravě zabezpečenými vozy Iron Mountain, můžete si zvolit doručení jiným dopravcem – např. kurýrem nebo Českou poštou. Hodit se může např. při doručení prázdných krabic nebo v případě zaslání kopie dokumentů.